+ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

На къде върви еволюцията на автомобилите

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » Сря Мар 07, 2018 5:05 pm

Сега ще ви представя Плъгин хибрида на Шеви още меришеш на ново.
Изображение
Определено отвън нищо особенно освен дебелите оранжАви кабели на системата
Изображение
Сниман по отблизо за Кабелите ли питахте.Имаше едно капаче със номер на който да се обадиш ако има проблем.
Изображение
Отзаде нищо впечатляващо дори безвкустно.
Изображение
Вътре доста опростено даже централната колона ми прилича на новия 9-5.
Една снимка изчезна на нея снимах предния ляв калник със капачка за зареждане на гориво в нея скрита системата Плъгин(ръгаш и чакаш).
NIK
 

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » Чет Мар 15, 2018 5:22 pm

Volkswagen AG сключи сделка с производители и доставчици на батерии за електромобили на обща стойност 20 млрд. долара.

Това обяви в Берлин главният изпълнителен директор на компанията Матиас Мюлер. Освен това до 2022 г. VW смята да увеличи до 16 заводите за производство на електромобили.

След това, по думите на Мюлер, компанията ще започне да представя по една кола на ток всеки месец. Целта на германския концерн е да пусне 80 електромобила до 2025 г., а до 2030 г. всеки от 300-те модели на компанията трябва да има версия с електродвигател, предава Automedia.

За осъществяване на прехода към електрически двигатели VW подписа договори с производители на батерии от Европа и Китай. Сред тях са Samsung SDI, LG Chem и Contemporary Amperex Technology. В близко бъдеще, по думите на Мюлер, концернът ще намери и партньор в Северна Америка. До 2030 г. компанията смята да похарчи окоол 50 млрд. за батерии.

През 2018 г. VW смята да пусне на пазара 3 нови електромобили.

"Тази година ще покажем общо девет нови модели, които ще допълнят моделната гама на електрическите ни и хибридни автомобили. Три от тях ще се движат само на ток", посочи главният изпълнителен директор на компанията.

На клиентите, които се насочат към електромобилите, VW смята да предложи фирмени зарядни устройства, съобщи Autocar. Това бе потвърдено от председателя на борда на директорите на концерта Херберт Дис, който уточни, че устройствата ще бъдат портативни. Това ще стане с пускането през 2020 г. на модела Volkswagen I.D. "Домашната" зарядна станция за него, а и за последващите го автомобили на ток, ще струва около 300 евро.

Серийното производство на самия Volkswagen I.D. пък започва през 2019 г., уточни Дис. Компанията планира да продава електрическия хечбек на цени, съпоставими с тези на съвременните дизелови автомобили.
NIK
 

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » Вто Мар 20, 2018 5:18 pm

Хонконгската компания X Electrical Vehicle обяви, че започва серийното производство на двуместен градски електромобил, изработван с помощта на триизмерен печат.

Продажбите на LSEV започват през април догодина, като базовата цена в Европа няма да надхвърля €8 500.

Напечатаното на 3D принтер електромобилче е дълго 2.5, широко 1.3 и високо 1.5 метра. Тежи 450 кг и развива максимум 70 км/ч. От X Electrical Vehicle не съобщават какъв е капацитетът на батерията, но твърдят, че зарядът стига за изминаването на 150 км.

Всеки LSEV може да бъде напечатан за около три дни. Технологията за триизмерен печат е позволила на конструкторите да сведат броя на детайлите, от които се изработва електромобилът, до 40-60 вместо 2 000 в обикновена лека кола.

X Electrical Vehicle планира да произвежда по 20 000 бройки LSEV годишно. Китайците твърдят, че вече са намерили купувачи за 7 000 от тях в Европа. От електромобилчето се интересували най-вече пощенски служби.
NIK
 

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » Нед Мар 25, 2018 3:27 pm

BMW не планира масово производство на електромобили по-рано от 2020 година.


При съвременното ниво на развитие на технологиите, серийното производство на електрически коли не е изгодно, предаде Ройтерс, позовавайки се на генералния директор на BMW – Харалд Крюгер.

Немският гигант пусна първия си електромобил през 2013 година, като оттогава досега разработи няколко поколения батерии, електрически двигатели и софтуер. През май т.г. в автосалоните се очаква моделът i8 Roadster, който ще използва електрическо задвижване от четвърто поколение, съгласно класификацията на BMW.

Напредъкът в технологиите за батерии е позволил на компанията да увеличи пробега на новия електромобил с 40%, спрямо предишния модел, според източниците от немския производител.

За да направи електромобилите по-привлекателни от гледна точка на серийното производство, BMW е създала модулна, мащабируема платформа. На нея ще стъпят всички модели на компанията, в три варианта: само на батерия, хибриди и традиционни (само с ДВГ).
NIK
 

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIKauto » Нед Фев 24, 2019 5:11 pm

Πpoдължитeлният cпop мeждy Теѕlа и Соnѕumеr Rероrtѕ oтнocнo бeзoпacнocттa и cъcтoяниeтo нa ĸoлитe нa ĸoмпaниятa нaвлeзe в нoвa фaзa.
Aвтopитeтнaтa пoтpeбитeлcĸa opгaнизaция oбяви, чe вeчe нe мoжe дa пpeпopъчa Теѕlа Моdеl 3. Πpeпopъĸaтa бeшe дaдeнa пpeз мaй 2018 г., ĸoгaтo Теѕlа нaй-ceтнe ycпя дa нaмaли cпиpaчния път нa ĸoлaтa cи. Πpeди тoвa Соnѕumеr Rероrtѕ oтĸaзвaшe пpeпopъĸa зapaди пpoблeми ĸaтo paзceйвaщия тъчcĸpийн диcплeй и нeyдoбнoтo вoзeнe, предава Kaldata.
Теѕlа Моdеl 3 e eднa oт шecттe ĸoли, ĸoитo зaгyбиxa дoвepиeтo нa opгaнизaциятa, нapeд c Сhrуѕlеr 300, Dоdgе Сhаrgеr, Асurа RDХ, ВМW 5 Ѕеrіеѕ и Vоlkѕwаgеn Тіguаn. Oбщoтo мeждy тяx e, чe cпaд в oцeнĸитe зa нaдeжднocт вoди дo пaдaнeтo нa oцeнĸитe им пoд пpaгa зa пpeпopъĸa.
Ha дpyгия пoлюc ca ВМW Х3, Gеnеѕіѕ G90 и Lіnсоln Nаutіluѕ, ĸoитo пoлyчaвaт пoтyпвaнe пo paмoтo нa бaзaтa нa пoлoжитeлни oтзиви нa тexни coбcтвeници.
Haй-гoлям e шaмapът зa Теѕlа и Сhrуѕlеr, чиитo ĸoли пaднaxa c цeли 11 мecтa в пoдpeждaнeтo нa Соnѕumеr Rероrtѕ. Шoфьopитe нa Моdеl 3 цитиpaxa дeфeĸти пo cтъĸлaтa и paзxлaбвaнe нa ĸapocepиятa ĸaтo cпeцифични пpoблeми c тexнитe aвтoмoбили, дoĸaтo coбcтвeницитe нa Сhrуѕlеr 300 cъoбщaвaт зa пpoблeми c тpaнcмиcиятa и eлeĸтpoниĸaтa.
Дaннитe ce нaбиpaт oт coбcтвeницитe нa oĸoлo пoлoвин милиoн ĸoли в гoдишнo пpoyчвaнe вcяĸa пpoлeт. Дoĸaтo Соnѕumеr Rероrtѕ пyблиĸyвa peзyлтaтитe oт минaлoгoдишнoтo пpoyчвaнe пpeз oĸтoмвpи, ĸoгaтo Моdеl Ѕ зaгyби cвoятa пpeпopъĸa, opгaнизaциятa пoлyчи дoпълнитeлни oтгoвopи oт члeнoвeтe пpeз лятoтo. Tя изпoлзвa тaзи инфopмaция, зa дa aĸтyaлизиpa peзyлтaтитe зa нaдeжднocттa зa пpeдcтoящoтo cи aвтoмoбилнo издaниe.
България се напълни със поп Кръстьовци-Дяконе.
От добри приятели стават само добри предатели.
NIKauto
Ляга и става с форума
 
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Яну 07, 2019 9:40 am

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIKauto » Чет Фев 28, 2019 4:43 pm

Две години след отделянето си от Volvo като самостоятелна марка шведският производител Polestar най-сетне представи първия си изцяло електрически сериен модел.
Наречен просто 2, фастбекът, който ще се опита да подлее вода на Tesla Model 3, ще бъде показан пред публика на салона в Женева, предава факти.бг.
Polestar 2 е построен на модулната платформа CMA на Volvo, на която са базирани също XC40 и Lynk&Co 01. Снабден е с два електромотора с обща мощност 408 к.с. и въртящ момент 660 Нм, които позволяват ускорение от 0 до 100 за по-малко от 5 секунди.
Захранването е поверено на акумулаторен блок с капацитет 78 кВтч, който позволява изминаването на 275 мили (442 км) по цикъла EPA и до 500 км по WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure). От Polestar твърдят, че вградената в шасито батерия увеличава устойчивостта му на усукване и намалява шума от пътната настилка с 3.7 dB в сравнение с автомобил с ДВГ.
Шведите ще предлагат и пакет Performance за новия електромобил. Той ще включва амортисьори Öhlins, спирачки Brembo със златисти апарати и уникални 20-цолови ковани джанти.
Polestar 2 ще стане един от първите серийни автомобили с информационно-развлекателна система Android. Тя ще се управлява от 11-инчов сензорен екран и ще комбинира популярните приложения и услуги на Google с функциите на електромобила.
Вторият модел на Polestar се прицелва право в Tesla Model 3 и ще струва приблизително колкото него. Шведите са обявили предварителна базова цена от €39 900, но през първите 12 месеца ще се предлага само т.нар. "стартова серия", която ще се продава за €59 900 в Германия и за $63 000 в Щатите.
Новият електромобил ще се произвежда в Китай. Polestar 2 ще се продава онлайн, а първите готови коли ще бъдат доставени на купувачите в САЩ, Канада, Белгия, Германия, Холандия, Норвегия, Швеция и Обединеното кралство в началото на следващата година.
България се напълни със поп Кръстьовци-Дяконе.
От добри приятели стават само добри предатели.
NIKauto
Ляга и става с форума
 
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Яну 07, 2019 9:40 am

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIKauto » Пон Мар 11, 2019 4:27 pm

Tesla обяви, че ще представи бюджетния си кросоувър Model Y на 14 март.
Tesla ще покаже след броени дни новия си електромобил Model Y - премиерата ще се състои на 14 март в Лос Анджелис, съобщи шефът на компанията Илон Мъск с публикация в Twitter, предава technews.bg.
Кросоувърът Model Y се явява по-компактен и достъпен вариант на Model X. Новият електромобил стъпва на двигателя на Model 3 и се предполага, че ще заимства и други компоненти от него.
Характерните за Model X автоматично отварящи се врати вероятно ще липсват в Model Y, тъй като това е скъпа технология за бюджетен електромобил по критериите на американския производител.
На 14 март Tesla ще разкрие всички характеристики, както и цената на новата си кола. Тогава ще започнат и журналистическите тестови шофирания, докато масовото производство е планирано за следващата година.
По думите на Илон Мъск, очакваният Model Y ще бъде с около 10% по-голям от Model 3 и респ. цената му ще е с 10% по-висока. В същото време, пробегът на Model Y ще бъде по-малък от този на Model 3.
България се напълни със поп Кръстьовци-Дяконе.
От добри приятели стават само добри предатели.
NIKauto
Ляга и става с форума
 
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Яну 07, 2019 9:40 am

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIKauto » Сря Мар 13, 2019 3:54 pm

еклама на Tesla в Германия съдържа подвеждаща информация, твърдят от немската комисия за конкуренция.
Американският производител на електромобили Tesla ще трябва да промени начина на реклама на Model 3 в Германия, тъй като с него подвежда клиентите си. Това съобщиха от организацията Wettbewerbszentrale, която следи за спазването на доброволни правила за справедлива конкуренция при повече от 1200 компании.
Досега от Tesla твърдяха, че продажбата на Model 3 във версията със задвижване на четирите колела, която е единствената, предлагана в Европа, ще позволи на купувачите да спестят 5000 евро за 5 години. Цената на електромобила на немския пазар е 56 380 евро.
Според регулатора обаче, подобно твърдение е "произволно, в него липсва прозрачност и се нарушават правилата за действителни и ясни практика за ценообразуване". В случая американската компания заблуждава клиентите си и затова ще трябва да премахне този тест от сайта си.
Само за миналия месец в Германия са продадени 1092 бройки от трите различни модела на Tesla, съобщава Федералния орган за автомобилен транспорт. Компанията от Калифорния прави всичко възможно да увеличи доставките на Model 3 до края на март, което ще и донесе още по-висок резултат.
Германия е една от държавите, които предлагат субсидии за купувачите на електрически автомобили, а канцлерът Ангела Меркел разчита на бързото навлизане на автомобили с ниски емисии в началото на следващото десетилетие.
България се напълни със поп Кръстьовци-Дяконе.
От добри приятели стават само добри предатели.
NIKauto
Ляга и става с форума
 
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Яну 07, 2019 9:40 am

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIKauto » Сря Апр 17, 2019 3:19 pm

Renault ще пусне рекордно евтин електромобил на пазара в Китай, който може да дебютира и в Европа.
Renault представи на салона в Шанхай електрическия компактен кросоувър City K-ZE, чийто продажби в Китай ще стартират по-късно тази година, предава Automedia.
Новият модел ще е с пробег 250 км по цикъла NEDC и босовете на Renault разчитат много на него за увеличаване на продажбите на марката на пазар №1 в света. Концептът, който предхожда серийната версия се появи в Париж миналата година.
Това е най-малкият електромобил на Renault, тъй като City K-ZE е позициониран под Zoe и на практика е много близо по размери до Twingo, като колесната му база е малко над 2,4 метра, а обемът на багажника 300 литра. Очаква се, че на китайския пазар моделът ще се предлага за около 8000 долара или за малко над 13 000 лева.
Компанията ще предлага City K-ZE с функция за бързо зареждане, което в случая означава заряд на 80% от батерията за 50 минути. Важна част от оборудването на електромобила е инфотейнмънт системата с 8-инчов тъчскрийн и свързаност със смартфони.
Електромобилът е изграден върху платформата CMF-A на Nissan, която се използва при моделите Renault Kwid и Datsun Redi-Go, предлагани в Индия. От компанията на няколко пъти обясниха, че за City K-ZE платформата ще бъде сериозно модифицирана, първо заради електрическото задвижване и второ, заради това, че моделът ще се предлага пазари, различни от индийския.
От Renault обещават производство и изпълнение отговарящи на „европейските стандарти” и ако моделът се окаже успешен в Китай, то ще се предлага и на други пазари, включително и в Европа.
България се напълни със поп Кръстьовци-Дяконе.
От добри приятели стават само добри предатели.
NIKauto
Ляга и става с форума
 
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Яну 07, 2019 9:40 am

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIKauto » Пет Апр 19, 2019 3:38 pm

Електрическата Toyota C-HR EV излиза на пазара в Китай догодина, а малко по-късно ще стане достъпна и по целия свят.
Глобалната тенденция към електрификацията е явление, което вече се научихме да възприемаме като фон. Независимо от това, доскоро японската компания Toyota твърдеше, че не вижда много смисъл в разработването на електрически превозни средства, като продължаваше да смята, че хибридите са много по-перспективни.
Тъй или иначе, нарастващият в геометрична прогресия сегмент на електрическите превозни средства на китайския пазар тласна японския производител към смело решение. Става дума за C-HR EV, който се движи само на ток.
Сглобяването на местната модификация на компактния кросоувър с ДВГ се осъществява в две фабрики в Китай под две имена - C-HR и Toyota IZOA. Интересното е, че и двата автомобила ще получат електрическа модификация. И освен това изглеждат напълно еднакво.
Новият модел се отличава от този с ДВГ с по-различната си предница с нова броня и липсата на изпускателна тръба. Освен това автомобилът има леко занижен просвет заради батериите, които са разположени на дъното. Интериорът разполага с цифров приборен панел.
Характеристиките на електрическия кросоувър все още не са разкрити. Производството му ще започне в Китай тази година, а на местния пазар ще се появи през 2020 г. След това гамата от електрически превозни средства на компанията ще се разшири с още няколко модела, а Toyota C-HR EV ще бъде пусната и на другите пазари по света.
България се напълни със поп Кръстьовци-Дяконе.
От добри приятели стават само добри предатели.
NIKauto
Ляга и става с форума
 
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Яну 07, 2019 9:40 am

ПредишнаСледваща

Назад към Технологии в автомобилостроението

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта