+ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

На къде върви еволюцията на автомобилите

Модератори: DrakonSSon, NIK, WhitePower, fory79

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » 01 Авг 2017, 18:20

От 2019 година всеки един модел на Maserati ще бъде с хибридно задвижване.

Само година по-късно пък - през 2020 г. ще се появи първият изцяло електрически спортен модел на италианската марка.

Смята се, че първият електромобил на Maserati ще бъде базиран на стилната концепция Alfieri.

Серджо Маркионе, който е шеф на Fiat Chrysler Automobiles, начерта своите планове да електрифицира поне половината от предлаганите от FCA модели до 2022 г.

Явно Маркионе е поставил ударението върху Maserati, а елитният бранд ще се превърне и в екологичен.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » 05 Авг 2017, 16:15

Покрай представянето на Model 3 сме на електрическа вълна и ще преминем, към нещо значително по-интересно наречено Bollinger B1.
Електрификацията няма да засегне само масовите автомобили, защото освен екологичните си позитиви има и много други, като огромния въртящ момент. Той е една от най-важните характеристики на двигателите използвани в офроуд карането.
Bollinger B1 напомня много за Defender, защото конструкцията ѝ е модулна и от пикап може да се превръща в нормален офроудър, предава факти.бг.
Мощността на четирите колела идва от два двигателя с общо 360 конски сили и 640 нютонметра, като ускорението от 0 до 100 става за изключителните 4.5 секунди. Това идва от ниското тегло на машината - 1770 килограма, която е и с перфектно разпределение между мостовете.
B1 може да понесе и огромния товар от близо 2.7 тона, като обемът на багажното пространство може да достигне до 2700 литра. Проходимостта е гарантирана от надвес от цели 40 см, ход на окачването от 25 см, което е хидро-пневматично, както и откачащи се стабилизиращи щанги.
Изборът от батерии ще бъде между 60 и 100 киловатчаса, което ще означава пробег от 195 или 320 километра. Първите депозити ще се приемат през следващата година, а първите готови машини ще излязат през 2019-та.
Зареждането ще се случва през CHAdeMO порт като и Level 3 DC бързото зареждане също ще е възможно благодарение на универсалния накрайник J1772.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » 08 Авг 2017, 17:22

Nissan проучва възможността да създаде високопроходим електромобил.
Японската компания обмисля възможността да създаде SUV модел, базиран на новото поколение LEAF.
Новото поколение на LEAF ще дебютира след по-малко от месец - на 5 септември, а продажбите му ще започнат от началото на 2018 г. Моделът ще може да изминава 340 км с едно зареждане, ще има футуристичен дизайн и цена сходна с тази на Tesla Model 3, като за разлика от бюджетния електромобил на Илон Мъск, клиентите на Nissan няма да чакат.
Инженерите на Nissan обаче разкриват, че платформата на новия LEAF е идеална за направата на кросоувър. Единствената по-сериозна модификация ще е свързана с добавянето на 2-ри електромотор, който да подсигури задвижването на всички колела.
Японската компания вече е патентовала името Terra, така че е много вероятно след около 1-2 години да видим електрически SUV на NIssan, носещ това име.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот DrakonSSon » 11 Авг 2017, 17:38

Германия ще се опита да победи Тесла
В края на миналата седмица босовете на VW признаха, че Tesla и най-големият им врага на полето на автомобилната електрификация. Също в края на миналата седмица се разбра, че в края на следващата година в Германия започва строежът на аналог на Gigafactory.
Зад немския аналог на „Гигазавода” на Tesla застава Terra E Holding GmbH. Следващият месец холдингът трябва да избере един измежду пет немски града (в краен случай съседна държава), където да бъде построен завод за производството литиево-йонни батерии с капацитет 34 гигават часа. Начело на Terra E стои Холгер Гритзка, който преди ръководи ThyssenKrupp AG. Том мениджърът е обединил консорциум от 17 германски компании, които ще започнат строителството през четвъртото тримесечие на 2019 г. Пълният си капацитет гигазаводът трябва да достигне през 2028 г. Тази новина е последното потвърждение, че германската индустрия, четвъртата най-голяма икономика в света, се подготвя за новия етап в революцията в автомобилната индустрия, но не само). До 2021 г. световният капацитет за производство на литиево-йонни батерии ще се удвои около от два и половина пъти, достигайки 278 гигаватчаса спрямо 103 гигавата през второто тримесечие на тази година, твърди Bloomberg New Energy Finance. В момента пазарът се контролира от южнокорейските LG Ltd. и Samsung SDI Co.. Tesla ще се превърне в световен №2 производител на батерии, след като нейната Gigafactory (инвестиция на стойност $5 млрд.) заработи на пълна мощност и започне да произвежда батерии с капацитет 35 гигаватчаса. През май канцлерът Ангела Меркел положи първата копка в новия завод на Daimler AG за производство на литиево-йонни батерии. Този проект на е на стойност 500 млн. евро.
Сааб за мен не е само една кола, тя ми помогна да се запозная с приятел, тя ме накара да заобичам автомобилите и свободата която те ни дават!
Не е важно дали караш Сааб, важно е той да е в сърцето ти и да вярваш в неговата философия... :)
Аватар
DrakonSSon
 
Мнения: 1345
Регистриран на: 15 Мар 2013, 16:31
Местоположение: Казанлък
пилот на: 9-5 SE MY 1998 2.0t 150 к.с.+

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » 16 Авг 2017, 18:40

Петима членове на фен клуба на Tesla в Италия успяха да изминат повече от 1000км само с едно зареждане на батериите.
Досега това беше възможно само с икономичен дизелов автомобил.
За поставянето на рекорда феновете на електрическите коли са използвали Tesla Model S 100D. Автомобилът е собственост на един от тях и е бил леко модифициран, предава факти.бг.
С гуми с ниско съпротивление, изключен климатик и активиран автопилот, който поддържал постоянна скорост от 40 км/ч, Tesla-та е изминала 1077 км за 29 часа. С резултата си италианците са надминали досегашния рекорд от Белгия за разстояние изминато с едно зареждане на батериите със 177 километра.
Основателят на Tesla Илон Мъск не пропусна да отбележи новината в Туитър профила си.
Според официални данни Tesla Model S 100D може да измине 594 километра с едно зареждане, но изпълнителният директор на иновативната компания Мъск е предполагал, че с подходящите гуми електрическия автомобил може да се движи близо 1000 километра.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » 17 Авг 2017, 18:19

Siemens получи поръчка от германската провинция Хесен за изграждане на линия за електрифициран товарен транспорт върху 10-км магистрален участък.
Линията ще доставя енергия за електрическо задвижване на хибридни камиони, предава GreenTech.bg.
Новаторската концепция за електрическа магистрала (eHighway) беше представена от Siemens през 2012 г. Системата ще бъде инсталирана на федералната магистрала А5 между два транспортни възела. Това ще е първият тест за eHighway на обществена магистрала в Германия. Siemens ще отговаря за планирането, изграждането и като опция – за поддръжката на системата.
Системата се изгражда като част от съвместния проект ELISA (Електрифициран иновативен тежкотоварен транспорт по автомагистрали) на германското федерално Министерство на екологията, опазването на природата, сградите и ядрената безопасност (BMUB). Компанията Hessen Mobil, отговаряща за управлението на пътищата и транспорта в Хесен, ръководи проекта.
eHighway предлага икономически приложимо решение за товарен шосеен транспорт, който не нанася вреди на климата. Технологията се явява алтернатива на камионите с двигатели с вътрешно горене, коментира Роланд Едел, главен технически директор на направление Мобилити на Siemens.
Електрическата мрежа е два пъти по-ефикасна от двигателите с вътрешно горене. Това не само означава намаляване наполовина на потреблението на енергия, но и значително намаляване на замърсяването на въздуха, подчертаха от немската компания.
Основният елемент на системата е интелигентният пантограф на камионите, комбиниран с хибридна задвижваща система. Машините, оборудвани със системата, се движат без вредни емисии, благодарение на електричество от надземната линия и автоматично преминават към хибридно задвижване по пътища без такива линии.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » 22 Авг 2017, 18:18

Tesla Model X постави рекорд и изпревари спортния Lamborghini Aventador.
Навярно всички знаят, че притежателите на електромобили Tesla обичат да доказват на собствениците на бензиновите скъпи автомобили превъзходството на електрическите двигатели пред ДВГ. Но този случай е особено въпиещ, понеже спортният Lamborghini Aventador SV с цена $530 000 бе изпреварен от семейния Tesla Model X P100D с цена $165 000, предава Kaldata.
Любопитната случка се разиграва по време на събитието Palm Beach International Raceway в стандартната за този тип състезания дистанция от четвърт миля (около 400 метра).
Спортният Lamborghini Aventador SV с тегло 1905 кг е оборудван с 6,5 литров двигател V12 с мощност 750 конски сили. От своя страна SUV Tesla Model X P100D тежи 2450 кг, а двата му електродвигателя са с мощност „едва“ 588 конски сили и 1250 Нм въртящ момент.
В един от опитите Tesla Model X изпреварва Lamborghini с цяла секунда и половина, но в крайна сметка Aventador се оказа по-бърз. При най-добрия си опит Model X показа резултат 11,418 секунди и скорост 189,82 км/ч, докато Aventador е с 11,04 секунди и 208,81 км/ч.
Но при всички случаи Tesla Model X P100D бе достатъчно бърз, за да постави рекорд при серийно произвежданите кросоувъри при дистанция четвърт миля.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » 23 Авг 2017, 18:10

Според непотвърдени слухове новото 4-то поколение на VW Scirocco ще бъде с изцяло електрическо задвижване.


Немската компания е обявила, че до 2025 година 30% от автомобилната й гама ще бъде заета от електромобили. Знаем, че VW ще представи електрически наследник на хипарския си микробус, наречен вече хипстърски бус. Освен това германците ще имат и компактен електрически хечбек.

Според AutoExpress обаче в гамата ще влезе и електрически спортист - наследник на култовото Scirocco.

Мощността на модела ще бъде между 170 к.с. и 300 к.с., а максималния му обсег между 350 и 600 километра, в зависимост от батерията му.

Първите две поколения на Scirocco придобиха култов статус, като дизайнерът на първото е легендарния Джорджето Джуджаро. Последната трета генерация обаче имаше по-спорна слава, заради твърде големите и прилики с Golf.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот DrakonSSon » 24 Авг 2017, 21:52

Електрически хиперавтомобил от Ariel

Не става въпрос за популярния прах за пране, а за една малка английска автомобилна компания, която умее да създава идиотски бързи спортни машини. Atom и Nomad са достатъчно известни имена на повечето от вас, но след няколко години ще се появи още едно - "The What" или поне това засега е кодовото му название.
Характеристиките са прости - 1180 конски сили и 1800 нютонметра при версията със задвижване на четирите колела и 590 конски сили и 900 нютонметра при задно задвижване. Това се трансферира в ускорение от 0 до 100 за само 2.4 секунди, до 161 за 3.8 секунди, а до 241 или 150 мили за само 7.8 секунди. Като електрически автомобил обаче, максималната му скорост е само 257 км/ч. Сцеплението ще идва от огромни гуми за този предполагаемо много лек автомобил - 265/30 R20 отпред и 325/30 R21 отзад, като джантите ще са два вида - алуминиеви и карбонови.
Интересното е, че той ще има малък турбинен двигател с мощност от 35 киловата, който ще удължава пробега. Опцията за батерии ще бъде между 42 kWh и 56 kWh, но пробегът все още не е означен. Конструкцията ще бъде комбинация от тръбна стоманена конструкция с алуминиев кокпит, а външните панели ще бъдат от въглеродни влакна. Автомобилът ще бъде представен през 2019-та, а производството му ще започне в началото на 2020-та година.
Сааб за мен не е само една кола, тя ми помогна да се запозная с приятел, тя ме накара да заобичам автомобилите и свободата която те ни дават!
Не е важно дали караш Сааб, важно е той да е в сърцето ти и да вярваш в неговата философия... :)
Аватар
DrakonSSon
 
Мнения: 1345
Регистриран на: 15 Мар 2013, 16:31
Местоположение: Казанлък
пилот на: 9-5 SE MY 1998 2.0t 150 к.с.+

Re: +ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Мнениеот NIK » 25 Авг 2017, 17:14

След като преди месец обяви, че ще произвежда електрически автомобили, Dacia поднесе нова порция любопитна информация за бъдещите си планове.
Компанията възнамерява да произвежда най-евтиния електрически автомобил в Европа, с цена около 15 000 евро. Планът предвижда колата да бъде произведена в рамките на три години, съобщава romaniajournal.ro, цитиран от technews.bg.
Евтината електрическа кола ще стъпи на платформа Renault ZOE и ще се възползва от технология, разработена от френската компания. Нейният дизайн обаче ще бъде вдъхновен от Sandero Stepway, пише GreenTech.bg.
Наскоро Франция официално обяви намерението си да забрани автомобилите на бензин и дизел до 2040 г. Но производителят от Миовени, Румъния, иска не само да остане, но и да разшири присъствието си на един от водещите пазари в Европа.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

ПредишнаСледваща

Назад към Технологии в автомобилостроението

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта