Проблемите на дизел 2,2

Въпроси и отговори, свързани с общо технически идеи и проблеми на всички модели. Избор на сервиз, подобряване на аудио системи и т.н.

Модератори: DrakonSSon, NIK, WhitePower, fory79

Re: Проблемите на дизел 2,2

Мнениеот NIK » 30 Мар 2013, 19:54

Този мотор е единствения който докато не загрей не променя нищо по вървенето и звука след преминаването на 80 градуса става друг.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: Проблемите на дизел 2,2

Мнениеот Radich » 31 Мар 2013, 00:29

Нищо лошо няма че се включваш и в двата форума и намираш информация за това което търсиш.Всеки един от нас каквото знае бъди сигурен че ще помогне поне със съвет,ако неможе с друго.Колкото до този шум който ти чуваш го има и при мен и аз се бях хванал за главата.Налягане на масло добре,вериги изпънати без хлабини и този шум го има точно между 1500/3000 об.мин.Единствено не съм отварял картера да видя баланс. валовете как са.Но съм сигурен че с този шум можеш да изкараш ресурса на мотора без да имаш проблем,или както казваме при нас "здрав пръст не се връзва".Прави си профилактика на мотора всяка година и ще бъдеш доволен от дизелака :)
ИзображениеИзображение
Аватар
Radich
 
Мнения: 144
Регистриран на: 12 Мар 2013, 22:25
Местоположение: Ловеч

Re: Проблемите на дизел 2,2

Мнениеот NIK » 05 Окт 2013, 17:58

Изображение
Изображение
Изображение
все си мисля,че съм виждал всичко но тези тръби минаха всичко до сега въздух само за два цилиндъра и колата върви според собственика
Изображение
така изглежда след доста чистене и сега вече върви според мен за дизел.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: Проблемите на дизел 2,2

Мнениеот fory79 » 05 Окт 2013, 22:28

С моята скромна практика от 4 години и използване на 2.2 tid такава гледка и за мен е направо отчайваща. :shock:
Saab 900-2.3i Automatic + hirsh & 9-5 2000T Automatic by WhitePower
LZ 2 HZB Изображение Изображение
Аватар
fory79
 
Мнения: 795
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:05
Местоположение: Plovdiv.Lovech

Re: Проблемите на дизел 2,2

Мнениеот msaab » 23 Дек 2013, 22:50

а може ли по зацапването на егр-а да се съди за състоянието на вихровите клапи?
говоря за първия дизел - 116 коня. мислех да ги отварям, но като се сетя за обезвъдушаването след това...
тази есен като си сменях маслото погледнах и клапана. беше със съвсем малко сажди по него. дали може да се размина с чистене и на клапите?
-----------------------------------
Триврат Нафти, 9-3 MY2000
msaab
 
Мнения: 18
Регистриран на: 22 Мар 2013, 16:22

Re: Проблемите на дизел 2,2

Мнениеот Radich » 23 Дек 2013, 23:57

Карай спокойно!За 15-20000км отлаганията са незначителни,а такива задръствания където е снимал Ник,се отлагат за целия пробег на мотора,съдейки и по оригиналните GM гарнитури.
ИзображениеИзображение
Аватар
Radich
 
Мнения: 144
Регистриран на: 12 Мар 2013, 22:25
Местоположение: Ловеч

Re: Проблемите на дизел 2,2

Мнениеот Петър » 26 Окт 2017, 13:03

Колеги, влюбил съм се в един Saab 93 2.2 tid, но всички ми казват, че този двигател със 125 коня е много зле, моля за малко мнения.иначе колата е перфектна, само мнението на хората около мен ме спират, благодаря предварително!
Петър
 
Мнения: 5
Регистриран на: 26 Окт 2017, 10:24
пилот на: Saab 93

Re: Проблемите на дизел 2,2

Мнениеот kokomil » 26 Окт 2017, 16:35

:welcome:
Мисля, че трябва да се съобразиш с всеобщото мнение и да се ориентираш към другия дизел 1.9 TiD. Слабото място на 2.2 е , доколкото съм запознат, е горивната помпа на Bosch която има навика да "умира " внезапно, и която трудно се ремонтира ако изобщо е възможно да се ремонтира.
Аватар
kokomil
 
Мнения: 46
Регистриран на: 16 Сеп 2014, 10:12
Местоположение: Асеновград
пилот на: Saab 93ss 1.9 TiD MY`05

Re: Проблемите на дизел 2,2

Мнениеот NIK » 26 Окт 2017, 17:12

Дали ще вземеш 2,2 или 1,9 някой ден умират помпите само дето на 1,9 е по евтинка като цена и не е част от управлението на колата.Не малко измряха от 2,2 ките заради помпата иначе мотора е спокойно издъжа до 1 милион км.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: Проблемите на дизел 2,2

Мнениеот Петър » 04 Ное 2017, 22:52

Благодаря за отговора, вече го купих и за сега нямам оплаквания... мотора работи добре, смених две гарнитури и всичко е ок.. имам друго вупросче, задните тонколони не свирят, вързани са, мисля че са спрени от менюто на сд-то, но не знам как да ги пусна, намирам само да се регулират леви и десни, но за задните нищо, благодаря предварително момчета
Петър
 
Мнения: 5
Регистриран на: 26 Окт 2017, 10:24
пилот на: Saab 93

ПредишнаСледваща

Назад към Общ технически раздел

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта