Въшебната цедка

Въпроси и отговори, свързани с общо технически идеи и проблеми на всички модели. Избор на сервиз, подобряване на аудио системи и т.н.

Модератори: DrakonSSon, NIK, WhitePower, fory79

Въшебната цедка

Мнениеот NIK » 19 Мар 2013, 16:31

Цедката на бензиновите мотори доста често се запушва проблем които води до спадане на налягането на маслото и започват проблемите на мотора.
Изображение
една добре запушена цедка.
Изображение
това е дъното на картера който също е събрал доста кал.
Изображение
вижда се резултата е липсата на масло в главата.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: Въшебната цедка

Мнениеот miro 343 » 02 Май 2013, 21:52

какво трябва да се случи ,за да не се стигне до тук ?
saab 900s 1996 131ph swiss edition VOLVO 850 1997 185ph
http://www.youtube.com/watch?
Аватар
miro 343
 
Мнения: 232
Регистриран на: 02 Май 2013, 20:54
Местоположение: Варна
пилот на: SAAB900s131к.с:VOLVO850 185к.с

Re: Въшебната цедка

Мнениеот NIK » 03 Май 2013, 06:05

Сваляне на картер изчистване след това се правят промивки на всяка смяна на масло и изпозване на качествено масло тествано задължително на 10 000 км. смяна или 1 година въпреки недостигнати километри.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: Въшебната цедка

Мнениеот Boby77 » 03 Май 2013, 13:35

Като се стигне до тук ...... смазани лагери по коляновия вал и крив такъв :( в момента се боря с него, по-точно да сваля двигателя за да го подменя с прав ...........................
SAAB 9-5 Very Hot LPT hp 300+
Аватар
Boby77
 
Мнения: 434
Регистриран на: 14 Мар 2013, 22:05
Местоположение: София
пилот на: SAAB 9-5 2.0 Turbo Hot LPT

Re: Въшебната цедка

Мнениеот WhitePower » 04 Май 2013, 02:10

аз не разбрах кой сваля мотор??? и кое подменя подменяш
Боби така написано все едно се отнася за теб
Power Under Pressure
Saab 9-5 Hot Aero -250hp
Volvo S80 2.0 T5 - 180hp
Ex. Punto GT turbo - 280HP Powered By WhitePower
Alfa Romeo 147 1.9 16V -170HP Powered By Dagi

Изображение
WhitePower
 
Мнения: 1421
Регистриран на: 11 Мар 2013, 22:59

Re: Въшебната цедка

Мнениеот NIK » 04 Май 2013, 04:50

За него се отнася.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: Въшебната цедка

Мнениеот WhitePower » 04 Май 2013, 10:10

аууу мойте съболезнования
снимай да гледаме кое как се сваля
Power Under Pressure
Saab 9-5 Hot Aero -250hp
Volvo S80 2.0 T5 - 180hp
Ex. Punto GT turbo - 280HP Powered By WhitePower
Alfa Romeo 147 1.9 16V -170HP Powered By Dagi

Изображение
WhitePower
 
Мнения: 1421
Регистриран на: 11 Мар 2013, 22:59

Re: Въшебната цедка

Мнениеот Boby77 » 04 Май 2013, 12:43

Свалянето на мотора не съм снимал, но разглобяването мисля да снимам! Сега се моля да не е крив блока...............
SAAB 9-5 Very Hot LPT hp 300+
Аватар
Boby77
 
Мнения: 434
Регистриран на: 14 Мар 2013, 22:05
Местоположение: София
пилот на: SAAB 9-5 2.0 Turbo Hot LPT

Re: Въшебната цедка

Мнениеот WhitePower » 04 Май 2013, 14:00

Boby77 написа:Свалянето на мотора не съм снимал, но разглобяването мисля да снимам! Сега се моля да не е крив блока...............

ако е крив една бор-щанга и ще се оправи
Power Under Pressure
Saab 9-5 Hot Aero -250hp
Volvo S80 2.0 T5 - 180hp
Ex. Punto GT turbo - 280HP Powered By WhitePower
Alfa Romeo 147 1.9 16V -170HP Powered By Dagi

Изображение
WhitePower
 
Мнения: 1421
Регистриран на: 11 Мар 2013, 22:59

Re: Въшебната цедка

Мнениеот Boby77 » 04 Май 2013, 18:47

Така малко пред история:
двигателя от малко по-малко от седмица започна да не качва достатъчно масло, след бърз разговор с НИК се разбра сваляне на картер и проверка на въпросната цедка. Картера с триста зора го свалих, цедката не беше кой знае колко мръсна, въпреки че на дъното на картера имаше достатъчно "тиня", нещото което ми направи впечатление е наличието на люспи едни такива жълтурки. Смъкнах тръбата която пълни маслената магистрала с масло и надух системата с въздух и ...... и от втори основен лагер духа, ама духа яката. Свалям лагера или по скоро това което беше останало то него, звъна на Николай да помага, човека каза няма проблем комплект лагери имам, отидох взех си ги, сложих ги натегнах лагерите и изненада пълен блокаж, започнах да разхлабвам един по един лагерите, вала започна да се върти. Стегнах трети лагер, върти се стегнах втори, блокаж, разхлабих трети, върти се, разхлабих втори и стегнах 1,3,4,5 вала се върти стегнах пак втори не става! Отново телефонно обаждане на Николай намери и вал, смъкнах двигателя на земята (отне ми един ден, как се справя НИК за 4 часа не знам, а май че беше и за по малко)! Днес отново при Николай за вал, бърз урок кое как се сваля и кое как се гледа. Обратно в сервиза и започна работа, оглозгах двигателя до блок, глава и пет вала (колянов, два разпределителни и два балансирщи)! И така вала е в блока, накичен без малка верига вече, всичко на центровка и се върти което е най-важното.
Снимки съм направил, не точно кое как се разглобява, но описанието към тях ще се разяснят нещата, не съм снимал постоянно все пак е телефон с "тъчсктиин" с мазни ръце голям кеф.
След малко и снимки.
SAAB 9-5 Very Hot LPT hp 300+
Аватар
Boby77
 
Мнения: 434
Регистриран на: 14 Мар 2013, 22:05
Местоположение: София
пилот на: SAAB 9-5 2.0 Turbo Hot LPT

Следваща

Назад към Общ технически раздел

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта