Бял пушек по време на спускане.

Въпроси и отговори, свързани с общо технически идеи и проблеми на всички модели. Избор на сервиз, подобряване на аудио системи и т.н.

Модератори: DrakonSSon, NIK, WhitePower, fory79

Re: Бял пушек по време на спускане.

Мнениеот jungleraver » 20 Авг 2017, 20:15

При даване на газ имаш налягане в турбинния корпус от изгорелите газове, и то пречи на маслото да се излива там толкова лесно. Не че е напълно изключено да е друго, но шансовете са минимални. И най-тъпото от всичко е, че в повечето случаи турбината дори няма луфт, просто този сегмент е проектиран казад да има катализатор и гърнета, които създават бекпрешър.
Аватар
jungleraver
 
Мнения: 459
Регистриран на: 01 Юни 2016, 15:17
пилот на: 900NG Aero

Re: Бял пушек по време на спускане.

Мнениеот d1am0nd » 27 Авг 2017, 13:50

Ами поръчах едно китайче за проба да видим дали ще изчезне пушека, ако е от него ще пробвам конверсията от тд04-15т към 20т, че по моя край има една доста разлуфтена оригинална 04ка очакваща да се съживи.
d1am0nd
 
Мнения: 108
Регистриран на: 30 Юли 2015, 16:00

Re: Бял пушек по време на спускане.

Мнениеот jungleraver » 28 Авг 2017, 17:49

ОК, набави си и нужните фитинги за монтажа. Виж и интейка как ще свържеш. Като го смениш, не те съветвам да даваш много газ преди да си ремапнал, щото митсито флоува повече кг въздух на едно и също налягане с гарета, а нашия трионик няма дебитомер, и няма как да го разбере, което може да доведе до бедни смеси при пълна газ. Гарета не го хвърляй, прави се относително евтино и може да ти седи резерва.
Аватар
jungleraver
 
Мнения: 459
Регистриран на: 01 Юни 2016, 15:17
пилот на: 900NG Aero

Re: Бял пушек по време на спускане.

Мнениеот d1am0nd » 29 Авг 2017, 21:23

Това с даването на газта е ясно, може с гарета да поекспериментирам за някакъв хибрид и ако се получи да го оставя за другия ми проект. Само не съм сигурен дали соленоида за Т7 ще бачка адекватно без някакви намеси, и дано китаеца изкара някой друг километър щото съм много скептичен към такива части ...
d1am0nd
 
Мнения: 108
Регистриран на: 30 Юли 2015, 16:00

Re: Бял пушек по време на спускане.

Мнениеот NIK » 30 Авг 2017, 05:53

Само не разбрах защо обвинихте турбината след като съм имал такава със липсващи 5 мм. от перката и не пипаше масло.Гарет Т25 е една от малко здрави турбини правени от тях до сега не съм видял някой със 204 мотор с така турбина да се оплаче от нея.За този пушек може да прочете в тази тема на Boby 77 при мен се получи същия проблем след 90 000 км.
viewtopic.php?f=20&t=71&start=210
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: Бял пушек по време на спускане.

Мнениеот jungleraver » 30 Авг 2017, 08:32

Защото няколко пъти съм го ял същото дърво, тая турбина НЕ и понася да се кара с отворена/права генерация. Пушенето няма нищо общо с луфта, често тече яко а почти няма луфт.
P.S. Най лесната проверка е да се видят свещите, ако са сегменти/гумички/глава винаги са черни заради горялото масло, ако са керемидени и чисти, то е ясно че маслото изтича в ауспуха.
Аватар
jungleraver
 
Мнения: 459
Регистриран на: 01 Юни 2016, 15:17
пилот на: 900NG Aero

Re: Бял пушек по време на спускане.

Мнениеот Boby77 » 30 Авг 2017, 17:42

Карал съм турбината Т25 на Гарет с изцяло отворена генерация Ф73 (малко по-голяма от 3 инча) и нямах никакъв проблем, включително когато имах проблем с управлението на турбината пренадуваше до 2 бара и пак нямах проблем. Както е написал NIK прочетете темата ми и ще разберете че Т25 е доста здрава.
Успех!
SAAB 9-5 Very Hot LPT hp 300+
Аватар
Boby77
 
Мнения: 434
Регистриран на: 14 Мар 2013, 22:05
Местоположение: София
пилот на: SAAB 9-5 2.0 Turbo Hot LPT

Re: Бял пушек по време на спускане.

Мнениеот jungleraver » 30 Авг 2017, 18:41

Ами темата съм я чел, но тия неща не ги говоря на изуст, преди карах друга турбо кола, и съвсем сериозно споделям, че съм счупил лично няколко такива турбини, наистина са здрави АКО се карат на нормални налягания за СААБ, и аз го потвърждавам защото аз карам с оригиналната на 20 години, и съвсем леко припушва докато загрее минута две и уплътни масления сегмент, разбира се това се появи като изкормих катализатора. Професионално рециклирана с оригинален ремонтен к-т и баланс на най добрата машина в Бг, издържа няма и 4 месеца на ок 2 бара.
Аватар
jungleraver
 
Мнения: 459
Регистриран на: 01 Юни 2016, 15:17
пилот на: 900NG Aero

Re: Бял пушек по време на спускане.

Мнениеот NIK » 31 Авг 2017, 07:14

Собственика да не набутва себе си със € да смени маслото ако е от мАторя първите 3000 км, спира да пуши.Ако е от турбината ще продължи дименето и така ще разбере къде е проблема.Слагането на по твърдите сегменти като Goetze,Npr създават такива проблеми със пушек не е веднага след време подобно на турната не се чупи от раз.За Т25 също подкрепям Боби уникална турбина както всичко старо правено от Сааб.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: Бял пушек по време на спускане.

Мнениеот d1am0nd » 01 Сеп 2017, 07:55

Турбината е при мен вече, така или иначе това е плануван ъпгрейд. Надявам се да до края на месеца да ми остане малко време да я монтирам и ще се разбере дали пуши от нея.
d1am0nd
 
Мнения: 108
Регистриран на: 30 Юли 2015, 16:00

ПредишнаСледваща

Назад към Общ технически раздел

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта