Ангренажна верига или Ангренажен ремък

Въпроси и отговори, свързани с общо технически идеи и проблеми на всички модели. Избор на сервиз, подобряване на аудио системи и т.н.

Модератори: DrakonSSon, NIK, WhitePower, fory79

Re: Ангренажна верига или Ангренажен ремък

Мнениеот NIK » 06 Юни 2017, 17:56

2,2 не се дискутира там веригата се сменя след 500 хиляди заради принципа на обтягане за това е дълъг живота.Имал съм бакшиш със такъв мотор на вектра на 800 хиляди нарочно убиха мотора да сменят колата след 2 помпи и 3 съединителя.Иначе 2,2 дизелите намаляха в Пловдив по мое желание защото 1,9 има уникален потенциял със ,който засенчиха 2,2 дори и GM се усетиха през 2004 и за това го спряха.Като цело мисълта ми е дали не е еднакво да си със верига или със ремък.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: Ангренажна верига или Ангренажен ремък

Мнениеот Woolyrhino » 06 Юни 2017, 20:31

Преди 2 седмици водната помпа на 9-5цата "роди" - при Ихтиман на прибиране от Пловдив. Дотътрих се с 3 шишета изворна вода Девин . Помпата е на отделна ремъчна група - не е закачена на веригата. Защо го споменавам ? Доколкото знам по-новите модели автобили , които са с ремък при облужване на последния се сменя и водната помпа - води се консуматив и влиза в общата сметка за обслужване. Смятам , че е добра идея дори и като допълнително напомняне кое и кога трябва да се сменя. Миналата година правих пълна промивка на охладителна система - но виж не се сетих да сменя водна помпа .... Ако изключим вариантът с 2.2 - който може да мине и 500к без смяна на веригата - то бих клонил към ремък.
@ unknownid относно ресурса на 2.2 - ще го спомена още един път --> Вече се оглеждам са читаво купе ( помпи съм си купил :) ) , смятам че ресурса на ДВГ ми е последния проблем при моето 9-3 ОГ ....
Saab 9-3 2.2 TID '99, Saab 9-5 2.2 TID '03
Аватар
Woolyrhino
 
Мнения: 121
Регистриран на: 08 Мар 2015, 09:54
Местоположение: София

Re: Ангренажна верига или Ангренажен ремък

Мнениеот unknownid » 06 Юни 2017, 22:33

@Woolyrhino бе закачка, успех с търсенето и дано случиш.
Да, може би в конкретната тема 2.2 е вечен.
Я кажете ценово как стоят нещата?
Кажете и за вероятността и последиците от дкъсване и/или разтягане на ремък/верига?
Времево/км е ясно, че ремък се сменя на 5-60К, а верига на х3 повече.
Мисълта ми е предимства и недостатъци на двата варианта

И дано темата да не мине на бензин/дизел
SAAB 9-3 SportCombi MY'06 Vector 1.9TiD Auto
Аватар
unknownid
 
Мнения: 151
Регистриран на: 25 Сеп 2014, 22:10
Местоположение: София, Плевен, Гоце Делчев

Re: Ангренажна верига или Ангренажен ремък

Мнениеот NIK » 07 Юни 2017, 17:29

Веригата на бензиновите мотори се сменя на 250 хиляди ако е по напомпан мотор може и преди 200 хиляди.Ремъка се дава на 80 хиляди но за Бг е препорачително на 60 хиляди заради мръсотията в която живеем.За 2,2 няма регламентирана смяна някъде около 500 хиляди има едни проблеми със предърпване и странно палене заради разхлабената верига.Какво може да се случи ако се скъса ремък или верига амо запознаство на буталата със клапаните и от там основен ремонт на мотора.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Предишна

Назад към Общ технически раздел

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта