Мнения за газов инжекцион в СААБ

Въпроси и отговори, свързани с общо технически идеи и проблеми на всички модели. Избор на сервиз, подобряване на аудио системи и т.н.

Модератори: DrakonSSon, NIK, WhitePower, fory79

Re: Мнения за газов инжекцион в СААБ

Мнениеот DrakonSSon » 16 Юни 2017, 21:55

И аз, когато го прочетох се зачудих и чесах празна глава :mrgreen:
Сааб за мен не е само една кола, тя ми помогна да се запозная с приятел, тя ме накара да заобичам автомобилите и свободата която те ни дават!
Не е важно дали караш Сааб, важно е той да е в сърцето ти и да вярваш в неговата философия... :)
Аватар
DrakonSSon
 
Мнения: 1345
Регистриран на: 15 Мар 2013, 16:31
Местоположение: Казанлък
пилот на: 9-5 SE MY 1998 2.0t 150 к.с.+

Re: Мнения за газов инжекцион в СААБ

Мнениеот freaktattoo » 23 Юни 2017, 14:24

Бигаз имат изпарител за 380 коня и вход изход на водата 10 мм колкото подгрева на дросела. В тоя случай би станало. За изпарител с щуцери 16 не е добра идея за кола с голяма мощност. Най- добре последователно преди радиаторчето на парното. За коли с кранче на парното само паралелно.
Изображение+Изображение=Изображение
Аватар
freaktattoo
 
Мнения: 609
Регистриран на: 18 Мар 2013, 18:18
Местоположение: София
пилот на: SAAB 9000 Aero

Re: Мнения за газов инжекцион в СААБ

Мнениеот jungleraver » 10 Юли 2017, 10:20

:lol: Бих казал че СААБ турбо са от по-издържливите на газ поради някои технически особености на двигателя и електрониката, ако на някой му е интересно ще опиша.
Споделете какво толкова се е случило? Не съм някакъв фен на газта, но просто не съм съгласен, че ако газовата е направена и изчислена като хората, разбира се поддържана, и най важното - настроена добре, би могла да създаде някакъв проблем, поне в километрите, преди да е изплатила целия автомобил. В София много турбо СААБ-и карат на газ от много време, включително и такива по над 300 коня, и никой не съм чул да се оплаква. За разходите не искам да коментирам, всеки може да сметне разликата при 15/100 разход, и цени 1 лв. и 2.10 лв. на литър - две смени на маслото и си спестил за един основен ремонт, пълен. Друго - в градски условия като не вдигаш повече от 60, а най-често и повече от 30, какво по дяволите значение има на какво караш, като ползваш една пета от мощността на колата? Или като круйзваш по магистралата със цялата фамилия със 130? Разбира се за сериозно каране - ръчки, гонки, 200+ и т.н. синьото гориво не е точното гориво (не че не става, такива са ни "майсторите", ако има кой да ти мапне всички режими със широколентова, няма проблем и при такова каране), но нека не забравяме, че от бензина ни дели едно натискане на бутонче, за по-мързеливите има и опции за автоматично прехвърляне по обороти или товар.
Но отново подчертавам дебело, с пръдня боя не става - трябват КАЧЕСТВЕНИ точно подбрани компоненти, още по-качествен монтаж, и възможно най-качествена настройка във ВСИЧКИ възможни режими и условия на работа.
Аватар
jungleraver
 
Мнения: 460
Регистриран на: 01 Юни 2016, 15:17
пилот на: 900NG Aero

Re: Мнения за газов инжекцион в СААБ

Мнениеот emo75 » 10 Юли 2017, 11:23

Мисля, че не е коректно да говоря от името на потърпевшия. Ако той счете, че е нужно, нека сам разкаже. Човекът все още събира информация и анализира причините.

Никой не твърди, че е невъзможно газифицирането на турбо сааб с повечко коне. Но, уви, ето - отново има потърпевш - двигател след основен ремонт е пълен леш след краткотрайно каране на газ. За друг подобен случай чух наскоро. Може да се спори дали точно газта е причината, но няма друго обяснение ,защото и в двата случая става въпрос за наскоро основно ремонтирани двигатели, които са били абсолютно безпроблемни при каране на бензин. И не е имало никакви индикации за евентуална заплаха. В момента, в който се слага газта - двигателят заминава в небитието.

Моят случай е подобен. Но, да кажем, е прекалено специфичен и частен, защото ставаше въпрос за различен тип газови инжектори, с които ми бяха продали колата. И сривът на двигателя настъпи при каране на високооктанов бензин, след като две седмици преди това газовият инжекцион отказа.

Във всеки случай си има рискове. И е хубаво всеки да е наясно.
бивш пилот на аеро 9-5
Аватар
emo75
 
Мнения: 1014
Регистриран на: 20 Юли 2015, 14:51
Местоположение: Пловдив
пилот на: ex-aero 9-5

Re: Мнения за газов инжекцион в СААБ

Мнениеот NIK » 10 Юли 2017, 17:31

Не слагайте газ ако си обичате колата същото е да сложиш силикон на жена си само ще наливаш пари.
Цяла Бълагрия се напълни със Поп КРЪСТЬОВЦИ дяконе.
OT ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА САМО ДОБЪР ПРЕДАТЕЛ
КРИЛА ИМАT ТИЯ ДЕТО СЪРЦЕТО ИМ ИСКА ДА ЛЕТИ - Николай Хайтов
NIK
 
Мнения: 5106
Регистриран на: 12 Мар 2013, 18:02
Местоположение: Пловдив

Re: Мнения за газов инжекцион в СААБ

Мнениеот emo75 » 10 Юли 2017, 20:09

Само мога да добавя, че никъде в Скандинавия не видях сааб на газ, нито пък газови колонки.
Всичко останало по темата са си наши разкази и фейлетони, родени на местна почва. В някои отношения очевидно сме пионери ;)
бивш пилот на аеро 9-5
Аватар
emo75
 
Мнения: 1014
Регистриран на: 20 Юли 2015, 14:51
Местоположение: Пловдив
пилот на: ex-aero 9-5

Re: Мнения за газов инжекцион в СААБ

Мнениеот jungleraver » 11 Юли 2017, 08:05

:lol: Ми Емо нормално да не видиш, при цена на бензина почти като при нас и доходи минимум Х 5 на кой му е притрябвала газ? Да ти направи впечатление колко Тесли има по улиците? За сметка на това си имат Етанол почти на всяка бензиностанция.
Пак казвам, проблеми от газта идват от скапани компоненти, некадърен монтаж и настройка, не от самото гориво или концепцията като цяло. Аз не съм срещал газаджия разполагащ с необходимите знания, умения и техника да настрои турбо СААБ, но това не значи не не е възможно да стане добре. Не приемайте че агитирам да се кара на газ, просто казвам че имам достатъчно примери пред очите че може да стане абсолютно успешна конверсия.
Интересно ми е, при теб конкретно какво му беше точно на двигателя, че обвиняваш газта за него? Питам, защото не са малко и СААБ-ите родили и без никога да са помирисвали газ?
Аватар
jungleraver
 
Мнения: 460
Регистриран на: 01 Юни 2016, 15:17
пилот на: 900NG Aero

Re: Мнения за газов инжекцион в СААБ

Мнениеот emo75 » 11 Юли 2017, 08:11

Не е точно това причината. В Холандия и Италия газови инжекциони - бол. Просто е тип национален манталитет. Няма лошо. И аз съм навъртял на газ 150 хил км. Но ако два пъти в рамките на година и половина ти се наложи да правиш двигател, както при колегата, едва ли ще мислиш за газифициране отново точно на тунингован сааб 280 коня. ;)
А що се отнася до обяснението - едва ли всички, които са имали проблем, са пестили средства за качествени компоненти. Напротив. Но не ми се навлиза в темата. Нека, кагото и ако реши, колегата разкаже.
бивш пилот на аеро 9-5
Аватар
emo75
 
Мнения: 1014
Регистриран на: 20 Юли 2015, 14:51
Местоположение: Пловдив
пилот на: ex-aero 9-5

Re: Мнения за газов инжекцион в СААБ

Мнениеот jungleraver » 13 Юли 2017, 08:02

:geek: Емо, все едно дискутирам с телевизора друже, написах вече че инсталатора и настройката на газта са не по-малко важни, това е същото все едно да си купиш за вкъщи гранитогрес за 100€ квадрата, и да викнеш да ти го реди някой манго дето е редил само тротоарни плочки до сега, ама се бие в гърдите, че всичко може.
Разберете, не самата газ е виновна, просто са много неизвестните докато заработи като хората. Мога да изредя три много големи сервиза в София, където уж са "най-добрите", ама настройката се прави на място с форсиране на двигателя :alli: да, на чичо Пешо на голф тройката номера минава, ама да се опитваш да настроиш турбо мотор така е меко казано аматьорска работа, и предразполага наистина към големи щети.
Аватар
jungleraver
 
Мнения: 460
Регистриран на: 01 Юни 2016, 15:17
пилот на: 900NG Aero

Re: Мнения за газов инжекцион в СААБ

Мнениеот freaktattoo » 13 Юли 2017, 09:47

Дори всичко да е направено както трябва, пак има шансове за проблем при кола на години. И може причината да не е една, а няколко малки, които поотделно да не са проблем, но в съвкупност да са. Да не забравяме и факторът на какво гориво можеш да попаднеш Бг, без значение газ, бензин или дизел. От малкото сервизи, занимаващи се с ремонти на Сааб и конкретно двигатели в Бг, знам, че всеки има поне една - две коли на които е отварян двигател повече от веднъж, при това без проблема да е в сервиза.
Изображение+Изображение=Изображение
Аватар
freaktattoo
 
Мнения: 609
Регистриран на: 18 Мар 2013, 18:18
Местоположение: София
пилот на: SAAB 9000 Aero

ПредишнаСледваща

Назад към Общ технически раздел

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта